En smygtitt på min nya lya

Välkommna till mitt enkla hem. Har idag stökat klart så gott som allt. Alla lådor är borta och saker och ting är på plats. Än är det inte klart, de ska fixas och piffas efter hand, köksluckorna ska målas om och jag ska fylla vardagsrumsväggen med någon snygg hyllösning. Och i ett tomt hörn ska det in en fotölj. Men Ni får er en smygtitt ändå. Ignorera sladdarna och min obäddade säng, dettta är verkligheten:
Ja ungefär såhär bor jag, sen finns det ett badrum med badkar (underbart) och en hall med åtta garderober.
Här trivs jag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser ju tokfint ut Emelie! Förstår att du jublade när den lägenheten blev din.

Svar: Tack! Jag gillar den :)
molinemelie.blogg.se

2013-05-14 @ 21:14:56
URL: http://lisamakis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback